Powered By Blogger

09 April 2024

Od gdč. koffi Aya.

Od gdč. koffi Aya.

Oprostite mi za ta nenaden stik z vami danes, ker verjamem, da vas bo to sporočilo morda presenetilo, vaš e-poštni naslov sem dobil prek spletnega e-poštnega imenika, res ne vem, kako boste našli moje stike s seboj.

To sporočilo ti pišem s solzami in žalostjo in vem, da te bo to sporočilo lahko presenetilo, Sem edina hči. Moj oče je bil zelo bogat trgovec s kakavom v Abidžanu na Slonokoščeni obali (Slonokoščena obala). Mojega očeta so do smrti zastrupili njegovi poslovni partnerji na enem od njihovih izletov na službenem potovanju.

Moja mama je umrla, ko sem bil še dojenček, in od takrat me je oče obravnaval tako posebno. Pred smrtjo mojega očeta v zasebni bolnišnici tukaj v Abidžanu me je na skrivaj poklical na svojo posteljo in mi povedal, da ima znesek (7.500.000,00) sedem milijonov petsto tisoč ameriških dolarjev v eni od mednarodnih bank tukaj v Abidžanu. , je uporabil moje ime kot svoje edine hčerke za naslednjega sorodnika pri deponiranju sklada. Moj pokojni oče mi je naročil, naj poiščem tujega partnerja v državi po lastni izbiri, kamor bom nakazal ta denar in ga uporabil za naložbene namene, kot je upravljanje nepremičnin ali hotelov.

Prosim, naj vas moj predlog ne preseneti, k vam me je napotil Bog. Že pred dvema tednoma sem v sobi za goste in iščem nekoga, ki bi mu sploh lahko zaupal, preden sem videl tvoj profil na internetu..

Moj stric je odvisnik od mamil in ni mu bilo mar zame. Leta 2022 je moj stric prodal vse nepremičnine mojega pokojnega očeta, zdaj pa je ugotovil, da je moj pokojni oče ta sklad položil v banko z mojim imenom kot njegovim najbližjim sorodnikom in zahteva naj mu sledim do banke, da bo lahko imel dostop do sklada mojega pokojnega očeta, česar pa ne morem storiti nikoli v življenju, ker je ta sklad edina stvar, ki jo imam za vzpostavitev moje prihodnosti.

Vsi moji nameni zdaj so ta sredstva prenesti iz svoje države za naložbe, tukaj imam resne težave. To e-pošto pišem iz sobe za goste, kjer se trenutno skrivam zaradi svoje varnosti.

Vse, kar potrebujem od vas, je, da mi pomagate pri vlogi skrbnika in tujega sodelavca mojega pokojnega očeta, tako da bo banka lahko sprostila sredstva na vaš bančni račun v vaši državi za naložbo.

Častno vas prosim za pomoč na naslednje načine: (1) da zagotovite bančni račun, na katerega bi bil ta denar nakazan na . (2) da služite kot moj skrbnik. (3) da uredite, da pridem k vašemu državo za nadaljnje izobraževanje.

Imam vse podatke o računu, ki ga je moj pokojni oče uporabil za polog sredstev tukaj v sobi za goste, in mrliški list mojega pokojnega očeta.

Opomba: Pripravljen sem vam ponuditi 20 % celotne vsote kot nadomestilo za vaš trud/prispevek po uspešnem prenosu tega sklada na vaš imenovani bančni račun. Pričakujem, da se boste kmalu slišali.

Lep pozdrav,
Koffi Aya

Tidak ada komentar:

Posting Komentar